Imatge alt

L’ESCOLA

El projecte

Broadway és una escola de teatre musical que ha vingut al país per transmetre l’art dels musicals amb el cant, el ball i la interpretació.

Aquestes, unides en un escenari formen un espectacle ple de música, balls i cants que aquí a l’escola volem donar-te l’oportunitat de conèixer i aprendre per desenvolupar-te en aquest món tan fascinant.

Podràs formar-te i descobrir les diferents arts escèniques amb les classes de cant i tècnica vocal a nivell particular i a nivell grupal, això com classes d’interpretació i classes de diferents modalitats de ball com el modern jazz, el ballet i el claqué, entre d’altres.

És un espai on potenciar la creativitat, l’expressió corporal i oral, la disciplina i el compromís però sobre tot la capacitat d’aprendre a sentir-nos únics a sobre un escenari.

Volem que creixis com a artista però també com a persona perquè un sense l’altre no saben caminar.

L’equip

Broadway, neix de les inquietuds de dues cosines que comparteixen la seva passió per les arts escèniques. Aquest fet les ha impulsat a crear l’escola on el que pretenen és fomentar i impulsar el desenvolupament personal de cada alumne a través de les principals disciplines: la interpretació, la dansa i el cant.

Aquest projecte s’engega amb moltes ganes i il·lusió i la principal intenció és que puguis venir a aprendre, divertir-te i descobrir el teu do artístic.

Marta Mas

Directora i professora

És cantant i compositora i se la coneix amb el nom artístic de Noa Asthi.

S’ha format en teatre musical a l’escola Coco Comin de Barcelona i la seva especialitat és el cant. La seva veu ha estat educada per diferents tècniques com Voice Craft i Wilfart amb professores de renom com, Catherine Metayer, Maria Torras, Muntsa Rius i la soprano Ira Prat.

Des dels 3 anys que es va calçar les primeres sabatilles de ballet fins a formar-se en diferents disciplines com jazz, ballet, claqué, hip hop, balls de saló i danses tradicionals.
Ha participat en musicals com el “Cabaret de mitja nit” al teatre Muntaner, “We will rock you” al teatre Gaudí i ha estat seleccionada com a soprano en el cor de “La nit dels musicals” al teatre Grec de Barcelona.

Des de ben petita que trepitja els escenaris i la seva passió per les arts escèniques l’ha impulsat a obrir les portes d’aquest món al nostre país.

Paula Pons

Professora

Graduada en Educació infantil especialitzada en Gestions Creatives, una pedagogia innovadora centrada en l’autogestió del propi aprenentatge i el desenvolupament de la creativitat. Durant la formació ha realitzat projectes basats en el teatre i la psicomotricitat.

Té dues passions, el món dels infants i el món de la dansa. Va iniciar-se en la dansa clàssica des de ben petita i va continuar formant-se en els balls de saló i la dansa moderna. Des de fa 15 anys forma part del cos de dansa de l’Esbart Dansaire d’Andorra la Vella, on ha representat el país en diferents festivals internacionals a Turquia, Corea del Sud, Mèxic, entre altres.

El ball ha sigut per a ella, la millor eina per créixer i desenvolupar-se i per aquest motiu s’ha endinsat en aquest món, col·laborant en aquest projecte per tal d’oferir un espai on es treballin les arts escèniques i el gènere musical.

Les instal.lacions